Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Ticker

BERBALOI ATAU TIDAK SHOPPING DI PGMALL?

Assalamualaikum.

Sudah terlalu lama aku duduk terperuk dalam rumah dan tidak dibenarkan keluar. Ini bukan sahaja disebabkan arahan kerajaan tetapi arahan daripada ayah aku sendiri. Suka atau tidak terpaksa lah aku menurut perintah.

Tidak ada masa untuk beratur.

Jadi apa aktiviti yang aku buat ketika bertapa berbulan-bulan di rumah? Mestilah mencari lubuk untuk shopping dan walaupun sekarang adalah Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP), aku masih selesa membeli secara atas talian di samping dapat menjimatkan masa daripada beratur terlalu lama ketika membeli barangan harian di kedai runcit.

Sedangkan aku pun tidak ada masa untuk beratur, inikan pula bagi yang sudah berkeluarga dan perlu bekerja pada hari minggu. Suka atau tidak, ini adalah norma baharu dalam kehidupan yang perlu kita terima. Jalan paling bagus serta mudah adalah membeli barang secara atas talian dan tunggu sahaja barang tersebut sampai di depan pintu pagar rumah.

Forever Cash back di PG Mall.

PG Mall platform e-dagang tempatan

Dalam masa aku tercari-cari lubuk shopping, aku terserempak dengan platform e-dagang PGMALL. Maka bermulalah sesi perkenalan dengan PGMALL. Siapa pula PGMALL  ni kan? Mari sini dekat-dekat supaya aku boleh kenalkan. PG Mall sebenarnya adalah platform e-dagang No 1 di Malaysia yang sudah mula beroperasi sejak tahun 2017 dan mengamalkan konsep ConsuMerchant. Secara ringkasnya PGMALL akan memberi cash back kepada setiap pelanggan apabila membuat belian di website berkenaan. Seronok kan? Barang dapat. Cash back pun dapat.

PGMALL top 3 di Malaysia

PG Mall berada di tangga ketiga.

PGMALL juga berada di tangga yang ketiga mengikut Iprice insight report. Ini bermaksud rakyat Malaysia sangat mempercayai platform e-dagang PGMALL dan sering menggunakan PGMALL untuk berbelanja atas talian.

Daripada pemerhatian aku, PGMALL ni banyak menjual pelbagai barang seperti emas, pakaian, keperluan harian dan pelbagai lagi. Senang cerita kalau aku nak buat sambutan hari jadi, aku beli je semua barang-barang di PGMALL supaya dapat menjimatkan minyak kereta, masa untuk keluar dan sudah semestinya duit poket aku sendiri.

Birthday sale PGMALL.

Birthday sale PGMALL

Birthday sale PGMALL

Haa cerita pasal hari jadi kan, aku nak beritahu yang PGMALL ada BIRTHDAY SALE dari 29 Jun sehingga 5 Julai 2020 ni. Udah nama pun BIRTHDAY SALE kan, mestilah ada banyak diskaun yang diberi supaya dapat penjimatan berganda seperti 10% diskaun untuk belian minima RM50, 20% diskaun untuk belian minima RM100, free shipping untuk shopper baru minima RM30 dan untuk shopper sedia ada belian minima RM60.

Selain itu, PGMALL akan ada event ‘Super Killer Deals” untuk pelbagai barang serendah RM0.99 sempena BIRTHDAY SALE. Ini memang peluang yang perlu direbut untuk daparkan penjimatan barang-barang yang sudah lama diimpikan.

 Gold Bar Percuma.

Banner PGMALL

Top referral PGMALL

Untuk yang berminat nak dapatkan Gold Bar 1g secara percuma, korang boleh jadi top referral PGMall tau. Tempat kedua akan dapat C-wallet bernilai RM100 dan tempat ketiga pula bakal mendapat habuan C-wallet sebanyak RM50. Tak susah mana pun nak dapatkan hadiah ni, korang cuma perlu share link referral pada kawan-kawan dan jadi pemenang!

Pemenang Lucky Draw.

Birthday sale PGMALL

Tonton live PGMall di Facebook dan berpeluang untuk menang lucky draw bernilai RM200.

PGMALL tak pernah lupakan pelanggan yang mempunyai akaun Facebook ye. PGMALL akan buat Facebook Live setiap hari sempena PGMALL Birthday Sale ini. Apa yang korang perlu buat adalah join serta meriahkan Facebook Live tersebut dan berpeluang untuk menjadi pemenang Lucky Draw setiap hari. Langkah yang terlalu mudah untuk dapatkan hadiah EMAS 0.5g yang bernilai RM200.

Jangan tunggu lagi. Cepat-cepat tekan link dan pergi bersuai kenal bersama PG Mall.

Info lebih lanjut di:

Website: www.pgmall.my

Instagram: PGMall.my



#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform  ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #PGMallBirthdaySale #PGMallBirthdayParty #PGMallCrazySale


Catat Ulasan

0 Ulasan