Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Ticker

13363 PADA BULAN JUN 2020

Assalamualaikum.

Kali terakhir aku menulis adalah mengenai berbaloi atau tidak shopping di PGMALL dan sebelum itu aku ada beritahu yang aku nak mula menulis Ebook berkaitan macam mana nak belajar buat bot Telegram . Malangnya satu habuk pun aku belum bermula. Sedih juga dengan diri ni. Penyakit malas makin membuak-buak dalam hati. 

Tapi posting kali ini terasa seperti membuak-buak semangat disebabkan prestasi blog bulan Jun 2020 sangat memberangsangkan bagi seorang noob seperti aku ini. Boleh lihat gambar di bawah, pada bulan Jun, stats menunjukkan 13363. 

goals, notes, and office image, KOLEJ, UITM, UITM MELAKA, MARA, DOMAIN, HOSTING, PRESTASI



Manakala, post yang paling popular pada bulan Jun ialah pengalaman temuduga SPA (Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia) yang ditulis pada tahun 2019. Mungkin temuduga untuk SPA sudah bermula maka post aku naik semula. Post kedua paling popular ialah pengalaman semester 1 Diploma Pengurusan Ladang DPIM UiTM Melaka Kampus Jasin sebanyak 1.83 k. Musim pelajar lepasan SPM mula masuk Universiti maka makin ramai post yang ditulis pada 2015.


goals, notes, and office image, KOLEJ, UITM, UITM MELAKA, MARA





Catat Ulasan

0 Ulasan